Złote Godło na opakowaniach piwa Piast
  • 0
  • 1
28.08.2008

Złote Godło na opakowaniach piwa Piast

Złote Godło na opakowaniach piwa PiastMarka Piast, z portfela firmy Carlsberg Polska, wprowadziła nowy wzór opakowań, na których konsumenci będą mogli odnaleźć złote godło: Laur Konsumenta 2008 informujące o uhonorowaniu marki Piast tą nagrodą w kategorii Produkt Regionalny Roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2008

Jan Peszek w promocji najnowszej książki wydawnictwa Egmont

Ruszyła kampania promocyjna trzeciej części trylogii Cornelii Funke – Atramentowa śmierć. W dniach 15 - 31 sierpnia w pociągach IC wybranych relacji pojawiły się broszury z bezpłatnymi fragmentami książki. Na 15 stronach czytelnicy znajdą  także informacje o autorce i będą mogli wziąć udział w konkursie smsowym na najlepsze hasło reklamowe dla atramentowej serii. Akcja ma na celu dotarcie do czytelników powracających z wakacji. Pociągi są dobrym miejscem na zachęcenie do tytułu – podróżujący mają dużo czasu, żeby zatopić się w lekturze. Atrakcją dla wielbicieli Cornelii Funke jest nagranie fragmentu książki czytane przez Jana Peszka.