Espresso

29 sierpnia 2008

28 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2008

Jan Peszek w promocji najnowszej książki wydawnictwa Egmont

Ruszyła kampania promocyjna trzeciej części trylogii Cornelii Funke – Atramentowa śmierć. W dniach 15 - 31 sierpnia w pociągach IC wybranych relacji pojawiły się broszury z bezpłatnymi fragmentami książki. Na 15 stronach czytelnicy znajdą  także informacje o autorce i będą mogli wziąć udział w konkursie smsowym na najlepsze hasło reklamowe dla atramentowej serii. Akcja ma na celu dotarcie do czytelników powracających z wakacji. Pociągi są dobrym miejscem na zachęcenie do tytułu – podróżujący mają dużo czasu, żeby zatopić się w lekturze. Atrakcją dla wielbicieli Cornelii Funke jest nagranie fragmentu książki czytane przez Jana Peszka.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2008

Tan-Viet International zdobywcą Złotego Lauru Konsumenta 2008

Tan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – został wyróżniony Złotym Laurem Konsumenta 2008 w kategorii „Produkty orientalne”. W tym roku, już po raz czwarty, poddano ocenie polskie marki pod kątem popularności i rozpoznawalności. Organizatorem konkursu jest Grupa Media Partner, wydawca dodatków do Rzeczpospolitej „Rzecz o biznesie” oraz Gazety Prawnej „Przegląd gospodarczy”.

Poprzednie Następne