0 1 0 0 0 29.08.2008Klubowa noc w PoznaniuW sobotę 6 września 2008 w poznańskim klubie SQ odbędzie się druga impreza z cyklu Bacardi B-Live 2008/2009, którą uświetni m.in. występ Dj`a Leo, jednego z najsłynniejszych londyńskich Dj`ów.
0 1 0 0 0 29.08.2008Teatr Muzyczny ROMA rozpoczyna współpracę z Equinox MediaOd września 2008 roku Equinox Media zajmie się zakupem mediów dla Teatru Muzycznego ROMA. Equinox wygrał przetarg, w którym wzięło udział wiele agencji i innych domów mediowych.
0 1 0 0 0 29.08.2008Tajemnicza kapsuła AsterOd piątku 29 września br. w kilku najgłośniejszych miejscach Warszawy mieszkańcy stolicy i turyści będą mogli przeprowadzić rozmowy telefoniczne w cichym wnętrzu kapsuły ASTER. Kapsuła dźwiękoszczelna to jeden z elementów kampanii marketingowej promującej nową usługę – telefonii komórkowej w ASTER.
0 1 0 0 0 28.08.2008Złote Godło na opakowaniach piwa PiastZłote Godło na opakowaniach piwa PiastMarka Piast, z portfela firmy Carlsberg Polska, wprowadziła nowy wzór opakowań, na których konsumenci będą mogli odnaleźć złote godło: Laur Konsumenta 2008 informujące o uhonorowaniu marki Piast tą nagrodą w kategorii Produkt Regionalny Roku.
0 1 0 0 0 28.08.2008Vision Group dla CIMAAgencja Vision Group przedłużyła współpracę z CIMA – Chartered Institute of Management Accountants. Vision Group odpowiada za realizację działań z zakresu korporacyjnego public relations CIMA w Polsce. Firmy współpracują ze sobą od stycznia 2008 r.
0 1 0 0 0 28.08.2008Rebranding Hoop Polska Sp. z o.o.W ślad za fuzją firm Kofola i Hoop, rozpoczął się proces zmian identyfikacji korporacyjnej firmy. Kofola Hoop S.A. ma nowe logo i claim „Napoje życia i emocji”. Logo KofolaHoop składa się z nazwy Hoop i Kofola oraz symbolu czterolistnej koniczyny i jest używane przez spółki KofolaHoop S.A. oraz Kofola Holding a.s.
0 1 0 0 0 28.08.2008Agencja Ciszewski Public Relations nie straszny koci pazurWe wrześniu br. Ciszewski Public Relations rozpoczyna realizację kampanii informacyjnej dla firmy Bayer. Podstawowym celem kampanii jest podniesienie świadomości właścicieli kotów na temat profilaktyki odrobaczania ich pupili oraz ryzyka związanego z pasożytami wewnętrznymi.
0 1 0 0 0 28.08.2008Jan Peszek w promocji najnowszej książki wydawnictwa EgmontRuszyła kampania promocyjna trzeciej części trylogii Cornelii Funke – Atramentowa śmierć. W dniach 15 - 31 sierpnia w pociągach IC wybranych relacji pojawiły się broszury z bezpłatnymi fragmentami książki. Na 15 stronach czytelnicy znajdą także informacje o autorce i będą mogli wziąć udział w konkursie smsowym na najlepsze hasło reklamowe dla atramentowej serii. Akcja ma na celu dotarcie do czytelników powracających z wakacji. Pociągi są dobrym miejscem na zachęcenie do tytułu – podróżujący mają dużo czasu, żeby zatopić się w lekturze. Atrakcją dla wielbicieli Cornelii Funke jest nagranie fragmentu książki czytane przez Jana Peszka.
0 1 0 0 0 28.08.200810 lat współpracy CCP i RaabeW sierpniu 2008 mija 10 lat współpracy Call Center Poland z wydawnictwem Dr. Josef Raabe. Początkowo współpraca ta opierała się na nieregularnych kampaniach sprzedażowych wydawnictw szkolnych, prowadzonych kilka razy w roku. Od 2002 projekty prowadzone są cyklicznie w trakcie całego roku szkolnego, a w tym roku kampanie trwają również w okresie wakacyjnym.
0 1 0 0 0 28.08.2008Tan-Viet International zdobywcą Złotego Lauru Konsumenta 2008Tan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – został wyróżniony Złotym Laurem Konsumenta 2008 w kategorii „Produkty orientalne”. W tym roku, już po raz czwarty, poddano ocenie polskie marki pod kątem popularności i rozpoznawalności. Organizatorem konkursu jest Grupa Media Partner, wydawca dodatków do Rzeczpospolitej „Rzecz o biznesie” oraz Gazety Prawnej „Przegląd gospodarczy”.