„Zespół Downa jest jak plama na koszuli” – kampania Stowarzyszenia Olimpiady Specjalne Polska - Marketing przy Kawie
„Zespół Downa jest jak plama na koszuli” – kampania Stowarzyszenia Olimpiady Specjalne Polska
  • 0
  • 9
4.11.2013

„Zespół Downa jest jak plama na koszuli” – kampania Stowarzyszenia Olimpiady Specjalne Polska

Z początkiem listopada ruszyła ogólnopolska kampania Stowarzyszenia Olimpiady Specjalne Polska. Billboardy, które pojawiły się przy ulicach polskich miast, wywołały spore kontrowersje wśród internautów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55867 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

jot

11 lat temu

poproszę o ciąg dalszy

Głos zabrali i co powiedzieli?

4 listopada 2013

1 listopada 2013