0 1 30.07.2009Zaskocz konsumenta… szybkością reakcjiprzegląd prasy TweetD. Klein, Your Most Crucial Moment Comes When the Customer Calls, AdAge, 27.07.2009Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54876 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 29.07.2009Łódzka gra miejska z fotokodamiW minioną niedzielę w Łodzi odbyła się gra miejska pt. „Przestudiuj Łódź”. W zabawie zorganizowanej przez Łódzkie Stowarzyszenie Inicjatyw Miejskich Topografie oraz Biuro Promocji Uniwersytetu Łódzkiego wzięło udział ponad 300 uczestników. Byli to stypendyści Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia, którzy przyjechali do Łodzi na letni obóz naukowy.
0 1 0 0 0 29.07.2009Allegro Cup na żywo w nowych mediachFacebook, Twitter, MySpace a także polski Moblog i Blip to serwisy, na których będzie można śledzić na żywo, zawody windsurfingowe Allegro Cup. Relację z imprezy, która odbędzie się w dniach 30 lipca – 2 sierpnia w Łebie przygotowują dotPR i Afekt.
0 1 0 0 0 29.07.2009Peugeot kontynuuje współpracę z BlomediaBlomedia przedłuża współpracę z firmą Peugeot w zakresie prowadzenia bloga produktowego i testowania modelu 308 CC.
0 1 0 0 0 29.07.2009Wirtualny Spacer w pkt.plpkt.pl Polskie Książki Telefoniczne - wydawca książek telefonicznych oraz właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji - wprowadza Wirtualny Spacer - nowe narzędzie reklamowe dla firm z bazy pkt.pl.