1 1 16.04.2010„Zamień horror w bajkę” – kampania 1% Klubu Gajakampanie społeczne Tweet„Zamień horror w bajkę” to hasło kampanii 1% Klubu Gaja.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 16.04.2010Rusza V edycja konkursu „Libertas et Auxilium”Wzorem lat ubiegłych w konkursie dziennikarskim Libertas et Auxilium przyznane zostaną dwie równorzędne nagrody: w kategorii artykułów i audycji poświęconych problematyce ochrony konkurencji i konsumentów – o wartości 10 tys. złotych (brutto) każda. Dodatkowo zostanie wręczona Nagroda Jubileuszowa – 4 tys. złotych (brutto).
0 1 0 0 0 15.04.2010Times Square Public Relations z Programem VIP Najlepsze okna i drzwiKrakowska agencja Times Square Public Relations rozpoczęła współpracę z organizatorami Programu VIP Najlepsze okna i drzwi.
0 1 0 0 0 15.04.2010Polymus w zwycięskim konsorcjumOgłoszono wyniki przetargu na promocję polskiego mięsa w Azji i USA. Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego najwyżej oceniła ofertę konsorcjum, w którego skład weszły agencja reklamowa Polymus oraz agencja PR Partner of Promotion jako lider konsorcjum. Wartość projektu to 12 mln zł.
0 1 0 0 0 15.04.2010Bluerank dla czołówki niemieckich serwisów ogłoszeniowychAgencja search engine marketing Bluerank optymalizuje i pozycjonuje jeden z największych niemieckich portali ogłoszeniowych – markt.de.