1 1 4.02.2010Young & Rubicam dla marki Fantasiakampanie reklamowe TweetRuszyła kampania telewizyjna jogurtów Danone Fantasia pod hasłem „Uwolnij świeżość smaku”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 3.02.2010„Tyskie. Łączy!” – olimpijska kampania marki Tyskie1 lutego rozpoczęła się zimowa kampania „Tyskie. Łączy!”, związana z Igrzyskami Olimpijskimi w Vancouver.
0 1 0 0 0 3.02.2010Sponsoring sportowy – stabilny wzrost w 2009Mimo kryzysu gospodarczego, który spowodował m.in. duży spadek wydatków na reklamę konwencjonalną, rynek sponsoringu sportowego zachował tendencję wzrostową. Pozycję liderów zachowały Plus, Orlen, Orange oraz Lotos, które od lat wykorzystują polski sport jako efektywną platformę komunikacji marki. Wzrasta rola Spółek Skarbu Państwa, które w ostatnim roku sprofesjonalizowały swoje działania sponsoringowe.
0 2 0 0 0 3.02.2010AdEx Q3 2009 – 15-procentowy wzrost wartości reklamy internetowejPonad 317 mln zł wyniosły wydatki na reklamę internetową w Polsce w trzecim kwartale 2009 r. Wzrasta wartość reklamy display oraz SEM w całkowitych przychodach netto.
0 1 0 0 0 3.02.2010Ponad 700 zgłoszeń w konkursie na Dziennikarza Obywatelskiego i Blogera 2009 Roku3 lutego br. mija termin zgłaszania kandydatów do konkursu na Dziennikarza Obywatelskiego i Blogera 2009 Roku. 4 lutego rozpoczyna się faza głosowania. Organizatorem konkursu jest serwis dziennikarstwa obywatelskiego Wiadomości24.pl.