„Wyzwanie smaku” Pepsi z influencerami i limitowana edycja puszek vintage
  • 1
  • 3
2.07.2018

„Wyzwanie smaku” Pepsi z influencerami i limitowana edycja puszek vintage

2 lipca ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360 stopni tegorocznej edycji „Wyzwania smaku” Pepsi. Tego lata marka zaprasza na Przystanek Smaku do ośmiu polskich miast. Pojawią się tam też influencerzy: Damian Kordas, Jessica Mercedes, 5 sposobów na…, Mandzio oraz Dharni.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lipca 2018

29 czerwca 2018