Wyraź się z Chio
  • 0
  • 1
18.07.2007

Wyraź się z Chio

Pod nazwą Boys&Girls rozpoczęła się ogólnopolska promocja konsumencka dla marki chipsów Chio, której towarzyszy hasło "Weź się wyraź". Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku, a także wzrost sprzedaży produktów Chio należących do firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. Za kreację i realizację wszystkich działań odpowiada agencja marketing services Peppermint. Agencja przygotowała również reklamę telewizyjną wspierającą komunikację promocji Boys&Girls.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lipca 2007