0 1 0 0 0 26.07.2007New Look Advertising wprowadza do oferty nowy system mobilnych nośnikówNew Look Advertising firma specjalizująca się w realizacji innowacyjnych projektów z zakresu ambient mediów wprowadziła do swojej oferty nowy system mobilnych nośników o formacie 6x3 m.
0 1 0 0 0 26.07.2007Avayo dla Impuls-Leasing PolandAgencja reklamowa Avayo kreuje wizerunek nowej firmy leasingowej na polskim rynku - Impuls-Leasing Poland. W ramach kompleksowej obsługi w zakresie BTL agencja zajmuje się strategią komunikacyjną marki.
0 1 0 0 0 26.07.2007Comarch nagrodzony jako Idealny PracodawcaComarch otrzymał wyróżnienie Polish Graduate Survey 2007 i znalazł się w gronie 30 firm uznanych przez studentów za idealnych pracodawców. Kategoria, w której Comarch został nagrodzony, to Inżynieria/IT.
0 1 0 0 0 26.07.2007Novimedia CP i Hyundai na wspólnej drodzeW lipcu do rąk czytelników trafił drugi numer "Hyundai Magazyn". To jednocześnie pierwszy numer tego wydawnictwa w całości opracowany przez agencję Novimedia Custom Publishing.
0 1 0 0 0 26.07.2007TBWAPR i TBWATelecscope zrealizują kampanię edukacyjną upowszechniającą Kodeks Walki z RakiemAgencje TBWAPR i TBWATelescope wygrały przetarg na obsługę medialną ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej na rzecz popularyzacji Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem, realizowanej dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie. Umowa została podpisana na 5 miesięcy z możliwością kontynuacji na kolejne lata.
0 1 0 0 0 25.07.2007BTL Point Group dla Ballantine’sAgencja BTL Point Group organizuje aktywności promujące szkocką Ballantine’s.
0 1 0 0 0 25.07.2007Raport Pracuj.pl – Gdzie najłatwiej o pracę?Handel i sprzedaż, przemysł oraz finanse to branże, w których zapotrzebowanie na pracowników jest największe. Jak wynika z raportu "Rynek pracy specjalistów w II kwartale 2007", przygotowanego przez konsultantów portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl, najwięcej ofert pracy pochodzi z województwa mazowieckiego, jednak widoczna jest też poprawa sytuacji w regionach.
0 1 0 0 0 25.07.2007Wyższy wskaźnik internetowej realizacji mil lojalnościowych w Air France i KLMAmadeus, światowy lider w dziedzinie rozwiązań informatycznych dla branży turystycznej, poinformował, że Air France i KLM z powodzeniem uruchomiły rozwiązanie Amadeus Award Calendar.
0 1 0 0 0 25.07.2007Universum wspiera kulturęUniversum Promotion Group, lider rynku reklamy wielkoformatowej, był partnerem widowiska plenerowego pt.: "Bytomska Noc Świętojańska z Operą".
0 1 0 0 0 25.07.2007Migracja Klientów GSM – trendy wolnego rynkuContactPoint, firma świadcząca usługi call center zbadała lojalność użytkowników telefonii komórkowej.