0 1 0 0 0 22.10.2004Kolejny etap kampanii reklamowej Toyoty Corolli VersoAgencja Saatchi & Saatchi rozpoczyna kolejny etap kampanii Toyoty Corolli Verso, tym razem informujący o możliwości odliczenia 22% VAT.
0 1 0 0 0 21.10.2004Marka Hyundai wysoko cenionaAmerykańscy konsumenci wysoko ocenili markę Hyundai. Koreański producent samochodów zajął drugie miejsce w generalnym zestawieniu ustępując jedynie luksusowej marce Lexus. Badanie Total Value Index, oceniające wartość zakupionych produktów, jak co roku przeprowadziła firma Strategic Vision.
0 1 0 0 0 21.10.2004To się nie mieści w ramachTak by się mogło wydawać spoglądając na billboardy umieszczone przy najbardziej ruchliwych miejscach Lublina. Na tablicach bowiem wizerunek butelki piwa Perła z Browarów Lubelskich wystaje ponad ich obszar. Jest to kolejna udana próba ożywienia tradycyjnego billboardu, do którego prostokątnego rozmiaru już się chyba wszyscy przyzwyczailiśmy.
0 1 0 0 0 21.10.2004Dzień Dobry życzy smacznego!„Co robisz w weekend?” to nowy konkurs organizowany przez gazetę „Dzień Dobry”, który rozpoczyna się 22 października. Czytelnicy biorący udział w zabawie sms-owej będą mogli wygrać romantyczną kolację dla dwojga w warszawskich restauracjach.
0 1 0 0 0 21.10.2004MRM Momentum Group dla marki NESCAFEMarka NESCAFE od wielu lat w różnych krajach świata obsługiwana jest przez agencje należące do Grupy McCanna. Działania międzynarodowe prowadzone są zarówno w obszarze ATL jak i BTL, dzięki czemu strategia komunikacji marki w obu tych obszarach osiąga wysoki poziom synergii.
0 1 0 0 0 21.10.2004Boomerang Team z Q&A ConsultingQ&A Consulting pozyskała nowego klienta. Od początku października rozpoczęła współpracę z największą agencją event marketingową w północno-wschodniej Polsce – Boomerang Team. Wspólnie podjęte przedsięwzięcia dotyczą kompleksowej obsługi w zakresie Public Relations oraz realizacji projektów w ramach komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 21.10.2004Niezbędna promocja„Niezbędny komplet marzeń” – pod takim przewrotnym hasłem rozpoczęła się promocja konsumencka marki Jan Niezbędny, będącej liderem na rynku w kategorii produktów do pakowania i przechowywania żywności oraz pomagających w utrzymaniu czystości. Jest to pierwsza na polskim rynku akcja promocyjna w tej kategorii produktów.
0 1 0 0 0 21.10.2004Nowa jakość badań Internetu w PolscePolskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A. zawarły długoterminową umowę o współpracy w zakresie realizacji badania tworzącego standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Badanie o nazwie „Megapanel PBI/Gemius” jest pierwszym projektem badawczym obejmującym wszystkie witryny internetowe, z których korzystają polscy użytkownicy i najpopularniejsze aplikacje internetowe.
0 1 0 0 0 21.10.2004Energia w zasięguPo wiosennej kampanii baterii GP pod hasłem „Zmień baterie na lepsze” przyszedł czas na kompleksowe działania promujące drugą linię produktów, jaką są ładowarki GP PowerBank. W październiku zaczyna się kampania reklamowa nowoczesnych zestawów ładowarek i akumulatorów firmy GP Batteries znanych pod nazwą PowerBank. GP Battery (Poland) działania reklamowe rozpoczyna pod hasłem „Energia w zasięgu”.
0 1 0 0 0 21.10.2004Mężczyznom wstęp wzbronionyO tym gdzie kupić fajne ciuchy, jak stworzyć swoją wymarzoną kolekcję i jeszcze pokazać ją koleżankom, jakim kolorem ustrzelić jesienną chandrę, oraz co można robić w przymierzalni ze stylistą, internautki mogą już dowiedzieć się z serwisu www.quiosque.pl przygotowanego dla marki QUIOSQUE przez agencję Digital One.