Wybór partnerów do jesienno-zimowej kampanii NEONET SA
  • 0
  • 1
28.09.2005

Wybór partnerów do jesienno-zimowej kampanii NEONET SA

NEONET SA, jedna z wiodących w Polsce sieci sprzedaży hurtowej i detalicznej sprzętu AGD i RTV, rozstrzygnęła przetargi na wykonawców planowanej na czwarty kwartał tego roku kampanii wizerunkowej. Przetarg na dom mediowy wygrała firma Intermedia z Krakowa. Wybrany dom produkcyjny to Redit z Krakowa. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Dynamo z Wrocławia (kontynuacja wcześniejszej współpracy).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 września 2005