0 1 0 0 0 28.09.2005TBWA i Jan Jakub Kolski na wspólnym planie dla Fundacji „AKOGO?”26 września około godz. 19:30 w podziemiach Kościoła Pokamedulskiego w Lasku Bielańskim padł ostatni klaps filmów kręconych przez TBWA do kampanii społecznej Fundacji Ewy Błaszczyk „AKOGO?”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem ludzi w stanie śpiączki. Filmy będzie można oglądać na ekranach telewizorów i w kinach od listopada br.
0 1 0 0 0 28.09.2005Badania kampanii autopromocyjnej „Natura Cityboard Media”Cityboard Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, zrealizowała w sierpniu 2005 r. autopromocyjną kampanię, prezentującą naturę Cityboard Media – jej filozofię działania oraz sposób planowania i realizacji kampanii reklamowych. Wysoką skuteczność kampanii „Natura Cityboard Media” potwierdziły badania zrealizowane na początku września 2005 r. przez Instytut Badawczy GfK Polonia.
0 1 0 0 0 28.09.2005Bankowo w casusBTLAgencja casusBTL rozpoczęła współpracę z Bankiem Zachodnim WBK S.A. Współpraca obejmuje działania dla produktów związanych z linią bancassurance oraz dla projektu systemu informacji o kliencie CIS (Customer Information System).
0 1 0 0 0 28.09.2005GPD przygotowała kampanię dla marki Mella85% udziału w rynku galaretek to dla Jutrzenki za mało. 26 września ruszyła kampania telewizyjna galaretek owocowych w czekoladzie Mella przygotowana przez agencję GPD, która stworzyła także strategię nowej kampanii.
0 1 0 0 0 28.09.2005„DomBank” partnerem Photo Festival UnionDOM Oddział GETIN Banku SA sponsoruje Unię Europejskich Festiwali Fotografii.
0 1 0 0 0 28.09.2005San Markos walczy z grypąTrwa kampania zachęcająca do szczepienia przeciw grypie. Całkowity budżet reklamowy produktów Vaxigrip i Vaxigrip Junior firmy sanofi pasteur, obsługuje San Markos – Republika Dobrej Marki.
0 1 0 0 0 27.09.2005Światowy Dzień Serca z Florą pro.activPonad 10 tysięcy osób odwiedziło stoisko Flory pro.activ podczas Światowego Dnia Serca.
0 1 0 0 0 27.09.2005Kampanią jesień się zaczynaWłaśnie rozpoczęła się nowa kampania produktów Aviko. Jej celem jest kontynuacja budowy nowego wizerunku marki Aviko oraz promowanie szerokiego asortymentu produktów i nowości w portfelu produktów mrożonych: knedli z owocami, placków ziemniaczanych oraz pyz z mięsem.
0 1 0 0 0 27.09.2005Karty kredytowe, debetowe, obciążeniowe – do kogo z ofertą?Ciekawy produkt skierowany do banków przygotowała Spółka PCM. Oferuje ona bazę osób, które w najbliższym czasie chcą ubiegać się o różne rodzaje kart płatniczych.
0 1 0 0 0 27.09.2005Pierwsza Dama Litwy otwiera Vabbi Factory Outlet„Cieszę się, że dwa zaprzyjaźnione kraje współpracują ze sobą i że polska firma otwiera swój sklep w Wilnie” – tymi słowami żona prezydenta Litwy - Alma Adamkienia (Adamkus) – uroczyście otworzyła pierwszy zagraniczny sklep Vabbi Factory Outlet. Otwarcie odbyło się w sobotnie przedpołudnie, 24 września br. W gronie gości znalazły się władze lokalne, w tym mer okręgu Soleczniki - Leonard Talmont.