Wybieramy słowa kluczowe (E-Commerce Times)
  • 0
  • 1
12.12.2007

Wybieramy słowa kluczowe (E-Commerce Times)

A. Bailes, Getting SEO-Savvy: Five Tips for Choosing Keywords, "E-Commerce Times", 10.12.2007

Nawet najładniejsza strona internetowa nie zostanie doceniona, jeśli… nikt jej nie znajdzie. Zatem nie do przecenienia jest znalezienie odpowiednich słów kluczowych pozwalających trafić na naszą WWW zainteresowanym konsumentom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2007

Tyskie i Żubr po raz kolejny docenione i nagrodzone

W opublikowanym przez dziennik "Rzeczpospolita" corocznym raporcie "Marki polskie. Ranking najcenniejszych polskich marek" marki Kompanii Piwowarskiej uplasowały się bardzo wysoko i odnotowały wyraźny wzrost wartości. Tyskie (10. pozycja w rankingu) znalazła się jako jedyna z kategorii FMCG w pierwszej dziesiątce rankingu, natomiast wartość Żubra, względem roku poprzedniego, wzrosła aż o 99% z 240,5 do 479,3 mln złotych.