Sponsoring kultury i sztuki w praktyce
  • 0
  • 1
12.12.2007

Sponsoring kultury i sztuki w praktyce

"Sponsoring kultury i sztuki w praktyce" to nowa i zarazem pierwsza na polskim rynku publikacja, która w sposób praktyczny ujmuje zagadnienia związane ze sponsoringiem kultury i sztuki w Polsce. Już w grudniu będzie można ją znaleźć na półkach księgarskich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2007

Tyskie i Żubr po raz kolejny docenione i nagrodzone

W opublikowanym przez dziennik "Rzeczpospolita" corocznym raporcie "Marki polskie. Ranking najcenniejszych polskich marek" marki Kompanii Piwowarskiej uplasowały się bardzo wysoko i odnotowały wyraźny wzrost wartości. Tyskie (10. pozycja w rankingu) znalazła się jako jedyna z kategorii FMCG w pierwszej dziesiątce rankingu, natomiast wartość Żubra, względem roku poprzedniego, wzrosła aż o 99% z 240,5 do 479,3 mln złotych.