„Wprost” lokomotywą Platformy Mediowej Point Group - Marketing przy Kawie
„Wprost” lokomotywą Platformy Mediowej Point Group
  • 0
  • 1
19.11.2010

„Wprost” lokomotywą Platformy Mediowej Point Group

O 43 proc., do ponad 61,5 mln zł, wzrosły po trzech kwartałach 2010 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Platformy Mediowej Point Group. Zysk ze sprzedaży wyniósł 10,30 mln zł. Motorem tego wzrostu jest przede wszystkim tygodnik „Wprost”. We czwartek spółka przedstawiła prognozy i plany rozwoju tygodnika.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2010

18 listopada 2010