Wizerunek medialny zawodu piarowca - Marketing przy Kawie
Wizerunek medialny zawodu piarowca
  • 1
  • 2
7.10.2011

Wizerunek medialny zawodu piarowca

Kreatywny, błyskotliwy, ambitny – taki wizerunek piarowca jako osoby uzyskano w badaniu przekazów medialnych, przeprowadzonym przez Press-Service Monitoring Mediów na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wyniki raportu „Wizerunek medialny zawodu piarowca” zaprezentowano 29 września 2011 r. podczas konferencji „Wyzwania dla public relations A.D. 2011”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 października 2011

6 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2011

Marlena Woolford na Kongresie Mody

18 października w Łodzi wydawnictwo Promedia po raz trzeci organizuje Kongres Mody, imprezę biznesową dla firm, które chcą skutecznie działać i budować silną pozycję w branży fashion. Spotkanie jest adresowane zarówno do producentów, eksporterów, importerów oraz sieci handlowych, jak i projektantów. Jako prelegentka III Kongresu Mody wystąpi m.in. Marlena Woolford, światowej klasy ekspertka w dziedzinie zarządzania i marketingu w tej branży.