Wizerunek firmy VOX – budowanie od podstaw
  • 0
  • 1
5.02.2007

Wizerunek firmy VOX – budowanie od podstaw

Rozpoczynając ponad rok temu współpracę z firmą VOX, Agencja Reklamowa GPD Advertising jako priorytet ustaliła stworzenie spójnego, konsekwentnego zbioru zasad, które stanowić będą filar dla długofalowego budowania wizerunku marki. Efektem prac jest zakończenie tworzenia CI dla firmy VOX, a wraz z nim ustanowienie nowej strategii komunikacji marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2007

ERA Nadaje Rytm - nowa kampania Ery rozpoczynająca długofalowy program komunikacyjny

PTC, operator sieci Era, w swojej strategii dążenia do najwyższej jakości świadczonych usług i do kompleksowej obsługi klientów, uruchamia długofalowy program promocji i wzmacniania relacji z marką pod hasłem „Era Nadaje Rytm”. Program obejmie działania sponsoringowe, organizację koncertów, udostępnianie specjalnego contentu, a także działania promocyjne prowadzone wraz z producentami telefonów.