Espresso

29 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.01.2007

Don Peppers, światowy ekspert CRM w Polsce

Don Peppers, uznany przez brytyjski The Times za jednego z najbardziej wpływowych intelektualistów we współczesnym marketingu, którego Brytyjski Chartered Institute for Marketing umieścił na liście 50 najwybitniejszych umysłów biznesu, przyjeżdża do Polski. Don Peppers podzieli się innowacyjnymi technikami One to One Marketing, wykorzystywanymi w budowaniu relacji z klientami - spotkanie odbędzie się 28 lutego w hotelu Marriott w Warszawie. Organizatorem spotkania jest BIGRAM S.A., firma doradztwa personalnego.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.01.2007

Gazeta Wyborcza znów liderem

W grudniu na szczyt rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” po dwóch miesiącach nieobecności wróciła Gazeta Wyborcza. W pierwszej piętnastce najchętniej cytowanych mediów znalazły się aż dwie stacje telewizyjne – TVN i TVN 24 oraz trzy stacje radiowe – Radio ZET, RMF FM i PR1. Bez niespodzianek wśród tygodników opinii – prym wiedzie Wprost. Najgłośniejszą grudniową aferą okazała się seksafera w Samoobronie.

27 stycznia 2007

26 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2007

MSD i HealthWay przeciw rotawirusom

Pod hasłem „Mamo ja nie chcę iść do szpitala” firma farmaceutyczna MSD Polska, będąca częścią międzynarodowego koncernu Merck & Co., Inc. rozpocznie niebawem kampanię społeczną związaną z wprowadzeniem na rynek szczepionki dla niemowląt przeciw rotawirusom o nazwie RotaTeq. Celem prowadzonych działań jest budowanie świadomości i znajomości wśród lekarzy oraz młodych matek zagadnień dotyczących profilaktyki zakażeń rotawirusowych oraz wykreowanie potrzeby zakupu szczepionki RotaTeq przez gabinety lekarskie i ZOZy. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications, co jest konsekwencją wygranego przetargu w 2006 roku.

Poprzednie Następne