0 1 0 0 0 15.09.2006Wybierz film do nowej kampanii Clio Renault SportFirma Renault Polska po raz pierwszy postanowiła poddać pod publiczne głosowanie dwa spoty z nowej kampanii reklamowej Clio Renault Sport. Opinia osób biorących udział w głosowaniu będzie liczyła się przy wyborze filmu, który zobaczymy w najnowszej kampanii telewizyjnej.
0 1 0 0 0 15.09.2006CONSTANS PR dla GE Money BankAgencja Constans PR jest odpowiedzialna za oprawę mediową sponsoringu GE Money Bank - cyklu Rodzinnych turniejów siatkówki plażowej GE Money Bank.
0 1 0 0 0 15.09.2006„Almanach punktów styku” już w sprzedaży„Almanach punktów styku”, opracowany przez firmę Connect, zawiera szczegółowy opis 137 punktów kontaktu przekazu reklamowego z grupami docelowymi, a także bazę danych firm zajmujących się ich wykorzystaniem. Opracowanie przeznaczone jest głównie dla pracowników marketingu zajmujących się komunikacją marketingową, agencji reklamowych i domów mediowych.
0 1 0 0 0 15.09.2006Kampania Maison de la France na autobusachRozpoczęła się dwumiesięczna kampania reklamowa na autobusach w Warszawie i Katowicach w formacie fullback dla Maison de la France (Francuski Ośrodek Informacji Turystycznej). Eksponowany wizerunek wieży Eiffla promuje regiony i atrakcje turystyczne Francji.
0 1 0 0 0 15.09.2006Ułóż wreszcie swoje ciuchy i wygraj konkurs Deep’a20 września rusza wielki konkurs internetowy marki DEEP pt.: „Ułóż wreszcie swoje ciuchy i zgarnij 11 000 złotych”. Regulamin, zasady konkursu oraz wszystkie nadesłane prace obejrzeć będzie można na stronie www.ulozciuchy.pl. Konkurs potrwa do połowy listopada, kiedy to podczas uroczystego finału ogłoszeni zostaną laureaci. Trzy osoby, które ułożą najciekawsze kompozycje z ubrań otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 11 000, 5 000 i 2 000 tysięcy złotych.
0 1 0 0 0 15.09.2006Pachnący prezent w Domeny.plKilka dni temu Domeny.pl rozpoczęła akcję promocyjną dla swoich stałych i nowy klientów - “Rozdajemy zapachy”. Do końca roku do każdej przesyłki listowej dołączony będzie specjalny, pachnący prezent.
0 1 0 0 0 15.09.2006Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2006 poznamy 11 październikaSpecjalna Gala zakończy VI edycję Konkursu Biuletynów Firmowych. Wyniki uczestnicy poznają 11 października w warszawskim klubie Maska. Goście będą mogli skorzystać również z bezpłatnych porad specjalistów Agape.
0 1 0 0 0 15.09.2006„Polski sen” – jak nauczyć konsumentów świadomych i odpowiedzialnych zakupówW dniach 16-20 września Fundacja Dajesz Pracę PL. oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie podczas targów Polagra-food organizują „Polski sen” - stoisko w formie marketu handlowego, w którym zostaną ukazane efektywne formy promocji polskich produktów. Na stoisku będą dystrybuowane materiały promocyjne dla uczestników zbliżającej się kampanii „Dni produktu polskiego”. Podczas targów zostanie zorganizowana konferencja poświęcona skłonności konsumentów do wyboru polskich produktów.
0 1 0 0 0 15.09.2006Arts & Business AwardsRuszyła II edycja konkursu ARTS & BUSINESS AWARDS, który nagradza współpracę pomiędzy kulturą a biznesem. Widocznych przykładów takiej współpracy nie brakuje, dlatego fundacja COMMITMENT TO EUROPE arts & business - propagator idei arts & business w Polsce oraz organizator wydarzenia - chce wyróżnić najefektywniejsze działania z tej sfery. Celem konkursu jest nagrodzenie tych polskich firmy oraz instytucji, które poprzez swoją działalność udowadniają, że partnerstwo kultury oraz biznesu jest możliwe.
0 1 0 0 0 15.09.2006Oświadczenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego w sprawie Tele2Począwszy od dnia 11-go września 2006 roku, przez kilka kolejnych odcinków w programie telewizyjnym „Uwaga!” emitowanym przez stację TVN, widzom przedstawiono nieprofesjonalne metody prowadzenia rozmów telefonicznych dotyczących zawierania umów przez firmę Tele2.