Raport Starlinka - Rynek reklamowy 2006
  • 0
  • 1
5.02.2007

Raport Starlinka – Rynek reklamowy 2006

Wartość rynku reklamowego w 2006 r. przekroczyła 5,5 mld zł wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Najszybciej rosły wydatki w sektorze finanse i usługi marketingowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52026 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

5 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2007

ERA Nadaje Rytm - nowa kampania Ery rozpoczynająca długofalowy program komunikacyjny

PTC, operator sieci Era, w swojej strategii dążenia do najwyższej jakości świadczonych usług i do kompleksowej obsługi klientów, uruchamia długofalowy program promocji i wzmacniania relacji z marką pod hasłem „Era Nadaje Rytm”. Program obejmie działania sponsoringowe, organizację koncertów, udostępnianie specjalnego contentu, a także działania promocyjne prowadzone wraz z producentami telefonów.