Grand Prix, złoto i srebro dla Blue Grass - Marketing przy Kawie
Grand Prix, złoto i srebro dla Blue Grass
  • 0
  • 2
23.04.2010

Grand Prix, złoto i srebro dla Blue Grass

Dwie reklamy prasowe autorstwa Blue Grass znalazły się w gronie zwycięzców dziewiętnastej edycji Konkursu Idea Awards:
· reklama prasowa preparatu marki Fervex „Fervex, Zdrowa Rodzina” otrzymała Złotą Ideę 2009 w kategorii Medycyna/Prasa,
· reklama prasowa lodówek marki Daewoo Electronics „Lodowe Klimaty” otrzymała Srebrną Ideę 2009 w kategorii Produkty i Usługi/Prasa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55867 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 kwietnia 2010

22 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
22.04.2010

Agros Nova sprzedaje markę Sorella

21 kwietnia br. Agros Nova podpisała z firmą Pamapol umowę sprzedaży marki dżemów Sorella. Poza prawami do znaku towarowego, projektów etykiet i opakowań dżemów oraz wzoru przemysłowego transakcja obejmuje również nabycie przez Pamapol dwóch linii produkcyjnych do wytwarzania dżemów. Odrębna, podpisana w tym samym czasie umowa dotyczy sprzedaży aktywów obrotowych – zapasów wyrobu gotowego. Wartość obydwu transakcji przekracza 6,2 mln zł netto.