1 1 0 0 0 25.01.2010Akcja „Czas na Bałtyk” w górachNarciarzy, którzy odwiedzą podczas ferii zimowych stoki w Jurgowie i Karpaczu, zaskoczy niecodzienny widok: na prawdziwej piaszczystej plaży, w strojach kąpielowych i okularach przeciwsłonecznych pojawią się urlopowicze prosto znad Bałtyku.
0 1 0 0 0 25.01.2010BirdSystem nowym klientem Good One PRPoczątek 2010 roku przyniósł agencji Good One PR nowego klienta – markę BirdSystem, należącą do firmy INWEN.
0 1 0 0 0 25.01.2010Tomasz Sikora na flocie ViessmannZ początkiem stycznia flota samochodowa firmy Viessmann została obrandowana wizerunkiem polskiego biathlonisty - Tomasza Sikory. Akcja ma na celu wzmocnienie wizerunku firmy Viessmann, jako sponsora strategicznego Polskiego Związku Biathlonu, promocję Tomasza Sikory podczas Olimpiady, a także promocję produktową pomp ciepła Viessmann.
0 1 0 0 0 25.01.2010Czy CSR uwiarygodnia PR?Pierwsze spotkanie Kraków PR w 2010r. upłynie pod hasłem CSR. Zaproszeni goście opowiedzą o swoich doświadczeniach związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii odpowiedzialnego biznesu w PGNiG SA.
0 1 0 0 0 22.01.2010Ciszewski Financial Communications dla NeinverAgencja Ciszewski Financial Communications rozpoczęła współpracę z Neinver, firmą działającą na europejskim rynku nieruchomości komercyjnych.
0 1 0 0 0 22.01.2010„Orient Express” w restauracjach sieci Sphinx„Orient Express” to hasło nowej kampanii prowadzonej przez sieć restauracji Sphinx w całej Polsce.
0 1 0 0 0 22.01.2010Krajowa grupa firm outdoor 9 Senses Media Group buduje holding kapitałowy9 Senses Media Group SA, będąca właścicielem ogólnopolskiej sieci outdoor, planuje budowę w Polsce grupy kapitałowej, skupiającej spółki outdoor, firmy reklamowe, wydawnictwo prasowe oraz dom mediowy.
0 1 0 0 0 22.01.2010E-commerce w praktyce – już za tydzień w Poznaniu30 stycznia, w budynku poznańskiej Słodowni w Starym Browarze, odbędzie się kolejna edycja warsztatów ShopCamp.
0 1 0 0 0 22.01.2010E_misja Interactive 360 dla marki Cleanic KindiiZakończył się konkurs „Pokój Marzeń”, przeprowadzony na stworzonej przez E_misja Interactive 360 platformie komunikacyjnej Akademia Troskliwej Mamy dla marki Cleanic Kindii. Dzięki zintegrowanej kampanii marce udało się zaangażować ponad 216 tys. mam dzieci w wieku od 0 do 3 lat.
0 1 0 0 0 22.01.2010Heureka i Pride&Glory Interactive dla Philips PolskaW czwartym kwartale 2009 Philips Polska ogłosił przetarg wyłaniający agencję interaktywną odpowiedzialną za obecność on-line w latach 2010-2012. Wygrała propozycja konsorcjum agencji Pride&Glory Interactive oraz Heureka na co dzień funkcjonujących w ramach jednej grupy reklamowej.