0 6 0 0 0 28.04.2010Wyniki Megapanel PBI/Gemius za luty 2010Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2010.
0 1 0 0 0 28.04.2010AdAction i IDMnet razem1 maja spółki AdAction i IDMnet połączą struktury handlowe i zaproponują wspólną ofertę. Sieć reklamy internetowej AdAction Network zostanie wzmocniona o witryny z portfolio IDMnet i będzie działać jako samodzielna sieć tematyczna w ramach IDMnet.
0 1 0 0 0 28.04.2010„Kraków – miasto mistrzów”Krakowscy specjaliści zajmujący się promocją marki miasta postanowili zaprosić do partnerskiej współpracy marketingowej osiągających największe światowe sukcesy krakowskich sportowców, twórców, artystów i naukowców.
1 1 0 0 0 28.04.2010Ustronianka: Naturalna jak Ty26 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa promującą naturalną wodę mineralną Ustronianka. Działania, w których wykorzystano nowy spot, obejmują stacje TVP 1, TVP 2 oraz wybrane kanały tematyczne stacji TVN.
0 1 0 0 0 28.04.2010Agencja Pigeon dla marki TymbarkPod hasłem „Wolny rok za jeden sok” rozpoczęła się ogólnopolska promocja produktów Tymbark.
0 1 0 0 0 28.04.2010Specjalne wyróżnienie dla kampanii „Wolność Kultury, Kultura Wolności”Akcja „Wolność Kultury, Kultura Wolności”, promująca kandydaturę Gdańska do zdobycia tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, otrzymała specjalne wyróżnienie w konkursie Złote Formaty, w kategorii kampania outdoorowa. Kampania odbyła się w sierpniu 2009 roku. Zaprezentowano sześć różnych projektów, których autorami byli trójmiejscy artyści. Biuro Gdańsk 2016 zaprosiło ich do interpretacji myśli przewodniej gdańskiej kandydatury: „Wolność Kultury, Kultura Wolności”.
0 3 0 0 0 28.04.2010Spółki z grupy Euro RSCG Poland nagrodzone w Polskim Konkursie Reklamy KTRZłoto w kategorii Reklama Drukowana konkursu KTR otrzymała agencja Euro RSCG Warsaw za reklamę prasową „Kłębek”, dotyczącą płynu do prania tkanin Woolite (Reckitt Benckiser). W tej samej kategorii Euro RSCG Warsaw wyróżniona została również brązową statuetką za plakat „Komin” przygotowany dla Greenpeace, będący apelem o przeznaczenie 1% podatku na oczyszczanie środowiska. Drugi brąz otrzymała agencja Euro RSCG 4D w kategorii Design, za świąteczną „Karptkę”.
1 1 0 0 0 27.04.2010Reklamy farb Magnat w stylistyce pop-art„Kolory to coś więcej niż tło dla przedmiotów” – głoszą reklamy z kampanii farb Magnat. Jej celem jest stworzenie nowego, emocjonalnego wizerunku nowoczesnej marki kojarzonej z luksusem. Przygotowane kreacje pojawią się w telewizji, prasie oraz w kinach.
0 1 0 0 0 27.04.2010Agencja Garden of Words dla marki TimoteiGarden of Words, pierwsza w Polsce agencja komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, wygrała przetarg na obsługę PR marki Timotei (Unilever).
0 1 0 0 0 27.04.2010Nagrody w konkursie Media Trendy 2010 rozdanePodczas gali, która odbyła się 26 marca w warszawskim Teatrze Dramatycznym, zostały ogłoszone wyniki konkursu Media Trendy 2010. Człowiekiem Roku został śp. Jan Wejchert, a agencja San Markos z „Kumplem z przeszłości” to pierwsza agencja reklamowa, która zdobyła podwójne Grand Prix tego konkursu.