Wielkanoc pod znakiem Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka - Marketing przy Kawie
Wielkanoc pod znakiem Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka
  • 0
  • 1
9.03.2007

Wielkanoc pod znakiem Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka

Wraz ze zbliżającą się Wielkanocą, rusza kolejna odsłona kampanii Cukru Pudru marki Srebrna Łyżeczka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2007

Adweb.pl w odsłonie 3D

7 marca br. ruszyła nowa odsłona witryny internetowej Agencji Interaktywnej Adweb. Strona, jako jedna z nielicznych, w całości stworzona została w oparciu o najnowsze technologie 3D oraz Flash, zyskując tym samym zaskakujący i nowoczesny design. Zmiany na stronie miały na celu nie tylko zwiększenie jej atrakcyjności wizualnej czy pokazanie nowych możliwości technicznych, ale przede wszystkim prezentację nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego, coraz częściej wykorzystywanych również w Polsce.