„Wejście” Heinekena – teraz do Polski (wideo)
  • 1
  • 1
11.04.2011

„Wejście” Heinekena – teraz do Polski (wideo)

„Entrance” to pierwsza odsłona ogólnoświatowej kampanii reklamowej marki Heineken, która okazała się sukcesem internetowym. W ciągu zaledwie trzech tygodni spot „Entrance” obejrzały na YouTube prawie 4 miliony osób. 12 kwietnia kampania rozpoczyna się w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

smakosz piwa Piotr

13 lat temu

Polski Heineken nieporównywalny z oryginalnym. Niestety!

Smak piw produkowanych w Polsce przez przedstawicielstwa renomowanych marek jest wręcz skandaliczny! Przywiozłem z zagranicy oryginalnie wyprodukowanego w Holandii Heinekena i zdumienie nie miało granic. Degustowane równocześnie miały się w porównaniu, jak doskonałe w smaku piwo holenderskie z marnym płynem przypominającym podłe wyroby browarniane najgorszego ich okresu we wczesnym PRL. To samo dotyczy piw Kompanii Piwowarskiej, która skupiła dawniej znakomite polskie browary z fatalnym dla nich skutkiem. Nawet długo trzymająca dobrą klasę "Łomża" po wchłonięciu jej przez koncern zyskała jedynie na kampanii reklamowej i ilości produkcji, tracąc swój specyficzny, dobry smak i klasę. Zwiększenie ilości produkcji przeszło zdecydowanie w o wiele gorszą jakość. Czasem jeszcze udaje się napić dobrego, chmielowego piwa z mało znanego browaru trzymującego się starej receptury, ale takie już nie mają szansy utrzymania się na rynku.

Rozwiń komentarze

11 kwietnia 2011