WebSmarty – pierwszy polski system zdalnej webpersonalizacji
  • 0
  • 1
5.08.2010

WebSmarty – pierwszy polski system zdalnej webpersonalizacji

Personalizacja oferty handlowej i reklamowej może zwiększyć poziom zysków z działalności e-commerce nawet do 35%. Rozwiązanie od kilku lat stosowane przez takich gigantów, jak Amazon.com czy e-Bay.com teraz można wdrożyć w każdym serwisie, bez względu na jego wielkość. Taką możliwość stwarza WebSmarty – pierwszy polski system zdalnej webpersonalizacji. Jeśli przez miesiąc od jego wdrożenia wyniki witryny nie będą zadowalające, producent zwraca poniesione koszty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 sierpnia 2010