Wciąż hojni... (FundRaising Success)
  • 0
  • 1
18.06.2008

Wciąż hojni… (FundRaising Success)

M. Busch, Study Shows No Generation Gap in Giving, "FundRaising Success", 17.06.2008

Wbrew stereotypowym oczekiwaniom najnowsze badania sponsorowane przez Campbell & Company pokazały, że najmłodsze pokolenie jest tak samo hojne w swoich filantropijnych decyzjach jak przodkowie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 czerwca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.06.2008

Dr Call - ćwiczenie umiejętności pracowników call center w warunkach zbliżonych do rzeczywistości.

Dr Call jest symulacją biznesową pozwalającą na przećwiczenie w warunkach zbliżonych do rzeczywistości umiejętności pracowników, które są niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta. Jej innowacyjność polega na możliwości przeprowadzenia naturalnych rozmów, bez obserwatorów, w formie dobrej zabawy, dzięki czemu można od razu określić mocne oraz słabe punkty konsultanta i zasugerować indywidualny plan rozwoju kompetencji lub walkę ze złymi nawykami.