0 1 0 0 0 26.06.2008Identyfikacja wizualna „EKON Kultura – Społeczności – Innowacje”Studio projektowe Kolor zrealizowało projekt pełnego systemu identyfikacji wizualnej dla nowego narzędzia Fundacji Klastra Przemysłów Kultury i Czasu Wolnego. Jest to inicjatywa, która odpowiada na potrzeby przemysłów kultury i czasu wolnego w Polsce, wykorzystuje nowe formy zarządzania, wpisując się w regionalne konteksty i wyzwania ery informacyjnej.
0 1 0 0 0 26.06.2008Raport – zastosowanie CSS w e-mail marketinguPierwsze na polskim rynku wszechstronne badanie pocztowych aplikacji desktopowych i webowych pod kątem prawidłowego wyświetlania newsletterów przeprowadził zespół Freshmail.
0 1 0 0 0 26.06.2008getOnline.pl – niezależna publicystyka w sieciOficjalnie wystartował nowy serwis publicystyczny getOnline.pl. Jego głównym celem jest wspieranie rozwoju dziennikarstwa obywatelskiego i umożliwienie swobodnej wymiany opinii pomiędzy osobami współtworzącymi serwis.
0 1 0 0 0 26.06.2008Niestandardowy debiut nowego preparatu JelfySprawcą wydarzeń z ostatniego poniedziałku na placu Bankowym, gdy obok pomnika Juliusza Słowackiego stanął monument radzieckiego wynalazcy, było Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa, wprowadzające na rynek SpecTab – nowy specyfik niwelujący negatywne skutki spożywania alkoholu.
0 1 0 0 0 26.06.2008ad*aroma na ScentWorld ConferenceW dniach 29.06.2008 – 02.07.2008 w Nowym Yorku odbywa się międzynarodowa konferencja marketingu zapachowego. Polskę reprezentować będzie Agnieszka Dąbrowska z agencji „ad*aroma-marketing zapachowy”.
0 1 0 0 0 26.06.2008Rusza „Gaudi Projekt”Ruszył ogólnopolski konkurs na projekt fasady budynku, dzięki któremu nudne i brzydkie bloki polskich miast mogą zmienić się w dzieła sztuki. Termo Organika producent styropianu w kropki pomoże ocieplić wybrane budynki, by w ten pomysłowy sposób promować termomodernizację.
0 1 0 0 0 26.06.2008Universal McCann rozwija Radian6 – platformę monitoringu mediów społecznychDom mediowy Universal McCann ogłosił wdrożenie platformy monitorującej Radian6. Rozwiązanie to pozwala monitorować treści generowane przez użytkowników internetu we wszystkich formach mediów społecznych.
0 1 0 0 0 26.06.2008eCard rozpoczął promocję serwisu PolPayeCard, lider rozwiązań innowacyjnych w dziedzinie płatności internetowych, rozpoczął kampanię promocyjną nowego serwisu PolPay.
0 1 0 0 0 26.06.2008New Look Advertising dla miesięcznika „Dom&Wnętrze”Agencja New Look Advertising na zlecenie wydawnictwa Edipresse Polska, realizuje niestandardową kampanię dla miesięcznika „Dom & Wnętrze”.
0 1 0 0 0 26.06.2008Wspólna akcja SmartGPS i SaturnaW tym tygodniu ruszyła akcja promocyjna nawigatorów marki SmartGPS we wszystkich sklepach Saturn na terenie Warszawy. 300 billboardów rozmieszczonych w stolicy będzie zachęcać do kupna najnowszego nawigatora – SmartGPS SG620 AM.