Wartość obserwacji
  • 0
  • 1
13.02.2007

Wartość obserwacji

J. Jennings, The Value of Observed Behavior, "ClickZ", 12.02.2007

O różnicach pomiędzy zachowaniem deklarowanym i rzeczywistym i ich znaczeniu dla skuteczności marketingu (e-mailowego).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

A.P.

17 lat temu

Jedno zdanie ?

Bardzo krótki ten "artykuł" w polskiej wersji !

12 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
12.02.2007

Fundacja Kidprotect.pl zadba o bezpieczeństwo użytkowników Epuls

Serwis społecznościowy dla młodzieży Epuls i fundacja Kidprotect.pl rozpoczęły współpracę, której celem jest zapewnienie lepszej ochrony młodych użytkowników serwisu przed możliwymi zagrożeniami płynącymi z Internetu. Eksperci fundacji będą udzielać użytkownikom serwisu Epuls praktycznych porad i wskazówek na temat tego, jak dbać o własne bezpieczeństwo i co robić w sytuacjach kryzysowych.