„Warto mieć Office 365 Personal w domu” – przekonuje Microsoft (wideo)
  • 3
  • 1
8.05.2014

„Warto mieć Office 365 Personal w domu” – przekonuje Microsoft (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa promująca pakiet Office 365 Personal Microsoftu. Głównym elementem działań są spoty telewizyjne, którym towarzyszy hasło „Warto mieć Office 365 Personal w domu”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 maja 2014

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2014

Skrzyżowane sztućce, Spartanie i więzienne tatuaże nagrodzone w konkursie Kampania Społeczna Roku 2013

7 maja rozstrzygnięto konkurs Kampania Społeczna Roku 2013. Jury wręczyło nagrody i wyróżnienia twórcom siedemnastu zgłoszonych prac. W kategorii Kampanie organizacji pozarządowych najlepsze okazały się „Bardzo dobre maniery”. Zwycięzcami w kategorii kampania lokalna zostały ex aequo „Spartanie Dzieciom – biegniemy dla Stasia” i „Majewskich posadzili”.