Walk & Talk dla Liberty Direct - Marketing przy Kawie
Walk & Talk dla Liberty Direct
  • 0
  • 1
3.03.2010

Walk & Talk dla Liberty Direct

Liberty Direct dołączył do grona klientów Walk & Talk. Agencja zajmie się obsługą ubezpieczyciela
w zakresie public relations i będzie odpowiadała za relacje spółki z mediami oraz działania CSR. Umowa o współpracy została zawarta na czas nieokreślony.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2010

Członkowie SMB i SAR postulują zmiany w ustawie o grach hazardowych

Zarządy Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR skierowały list do Ministerstwa Finansów oraz do komisji sejmowej „Przyjazne Państwo” z postulatem podjęcia działań politycznych i legislacyjnych, które umożliwią prowadzenie przez agencje reklamowe oraz inne podmioty z rynku promocji oraz reklamy działalności w zakresie przeprowadzania i obsługi loterii promocyjnych. Nowa ustawa, która weszła w życie na początku 2010 roku drastycznie, według autorów listu, utrudnia prowadzenie loterii promocyjnych i ogranicza wpływy Skarbu Państwa.