Walentynki w Internecie: uczta dla hejterów? – badanie IMM
  • 0
  • 3
13.02.2013

Walentynki w Internecie: uczta dla hejterów? – badanie IMM

Z analizy publikacji internetowych i walentynkowych fan pages wynika, że w lutym miłość nie króluje na blogach i forach, a wśród facebookowiczów trudno znaleźć wielbicieli serduszkowego szaleństwa. Internauci albo sprzeciwiają się komercjalizacji, albo są sfrustrowani – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów w ramach Kompasu Social Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lutego 2013