Visa "Marką Godną Zaufania" - Marketing przy Kawie
Visa "Marką Godną Zaufania"
  • 0
  • 1
25.04.2008

Visa „Marką Godną Zaufania”

Polscy konsumenci po raz szósty z rzędu uznali Visa za markę, którą wśród kart płatniczych darzą największym zaufaniem w badaniu konsumenckim przeprowadzonym na zlecenie miesięcznika Reader’s Digest.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2008

Rusza konkurs British Council dla przedsiębiorców branży design

International Young Design Entrepreneur to konkurs dla osób, które mogą pochwalić się sukcesami biznesowymi na polu designu. Oceniany jest także pomysł na wykorzystanie ewentualnej wygranej w konkursie do rozwijania swojej działalności i branży. Nagrodą jest udział finalisty polskiego etapu konkursu w dwunastodniowym pobycie w Wielkiej Brytanii. Dodatkowo zwycięzca edycji międzynarodowej otrzyma równowartość 7 500 funtów.