Verbatim - nowa strategia marki
  • 0
  • 1
17.07.2007

Verbatim – nowa strategia marki

Verbatim, ekspert w dziedzinie nośników danych, wprowadza nowe opakowania. W ramach budowania świadomości marki na świecie Verbatim zastosował system kodowania kolorystycznego opakowań, co ułatwi klientom wybór produktu odpowiadającego ich potrzebom. Strategię wspiera również nowa strona internetowa Verbatim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 lipca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.07.2007

Touroperator Adriatyk unowocześnia system wyszukiwania ofert

Wysokie tempo rozwoju rynku handlu internetowego, sprawia, że jego wartość rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Co raz więcej osób traktuje internet jako źródło informacji na temat produktów i usług. Dotyczy to także e-wakacji. Według przeprowadzonych sondaży rynku połowa z nas szuka w sieci informacji o miejscach wypoczynku i aż jedna trzecia uważa je za najbardziej wiarygodne źródło. Tylko, co piąta osoba ufa przede wszystkim sprawozdaniom znajomych, a co dziesiąta – przewodnikom turystycznym i ulotkom.