Vena Art dla marki Maxus
  • 0
  • 1
19.12.2008

Vena Art dla marki Maxus

Vena Art przygotowała interaktywną kampanię wchodzącej na polski rynek, brytyjskiej marki samochodów dostawczych Maxus.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 grudnia 2008

18 grudnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2008

Czy Polacy są filantropami?

W 2008 roku 28,6% dorosłych Polaków przekazało pieniądze lub dary rzeczowe na rzecz organizacji pozarządowych, ruchów społecznych lub religijnych. Niewiele mniejszy procent darczyńców odnotowano w 2007 roku. Można uznać, że to dobrą wiadomość: spadek poziomu filantropii, odnotowywany od 2005 roku, zatrzymał się. Z drugiej strony trudno uznać za optymistyczną wiadomość, że procent Polaków, który wsparł finansowo lub rzeczowo organizacje pozarządowe, jest niemal o jedną trzecią niższy niż trzy lata temu