Trendy w reklamie internetowej w trzecim kwartale - Marketing przy Kawie
Trendy w reklamie internetowej w trzecim kwartale
  • 0
  • 1
24.10.2011

Trendy w reklamie internetowej w trzecim kwartale

W III kwartale 2011 r. na polskim rynku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branżach: handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Te same branże znalazły się w pierwszej trójce w rankingu udziału kampanii realizowanych w Internecie. Najczęściej wykorzystywanymi formatami kreacji reklamowych w Sieci były natomiast double billboard, rectangle oraz preroll.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54909 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 października 2011

23 października 2011

21 października 2011