Trafić do leniwców, nie zadzierać z krytykami - Marketing przy Kawie
Trafić do leniwców, nie zadzierać z krytykami
  • 0
  • 1
15.06.2007

Trafić do leniwców, nie zadzierać z krytykami

A. Meller, Sposoby na marketing w społecznościach, "Internet Standard", 13.06.2007

Według uczestników konferencji Interact w Brukseli najprostszy przekaz marketingowy trafia jedynie do "leniwców", czyli najbierniejszej kategorii internautów. Równocześnie duży wpływ mają na tę grupę "twórcy" i "krytycy" – społecznościowa awangarda. Ich wpływ na wizerunek marek jest coraz większy, a firmy nie mogą sobie już pozwolić na ignorowanie nawet pojedynczego klienta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 czerwca 2007