0 1 0 0 0 11.06.2007Małe wielkie rzeczy na stacjach BPCzasami tak niewiele trzeba, aby komuś pomóc. Czasami drobne rzeczy mogą dać innym ogromną radość. Po raz kolejny BP rusza z akcją mającą na celu wsparcie Polskiej Akcji Humanitarnej i jej programu Pajacyk. Akcja „Małe zakupy, wielkie pomaganie!” opracowana i przygotowana została przez poznańską Agencję Reklamową GPD Advertising.
0 1 0 0 0 11.06.2007Kolejny etap kampanii At MediaKampania pod hasłem „Czy to na pewno jest Twój Klient” rozpoczęła się w połowie lutego tego roku. W jej pierwszym etapie komunikaty reklamowe pojawiły się w prasie i Internecie. Od poniedziałku, 4 czerwca ruszyła kampania telewizyjna. Jej głównym elementem jest spot zatytułowany „Portret pamięciowy”.
0 1 0 0 0 11.06.2007Kolor i blask pod podwójną ochroną GarnierPublicis przygotował kontynuację kampanii gamy farb Garnier Color Naturals. W roli głównej wystąpiła Agnieszka Dygant. „Intensywny kolor bez zniszczonych włosów” – to hasło nowej kampanii reklamowej przygotowanej przez polski oddział agencji reklamowej Publicis.
0 1 0 0 0 11.06.2007Gala plebiscytu na Studencki Produkt RokuVII edycja plebiscytu na Studencki Produkt Roku dobiega końca. Podczas uroczystej Gali 13 czerwca zostaną ogłoszone wyniki i wręczone statuetki w konkursie na Studencki Produkt Roku oraz przyznane Wielkie 5 i Wielkie 2 osobom bądź instytucjom, które ze względu na posiadane kompetencje mają wpływ na sferę edukacji i perspektywy rozwoju rynku pracy w Polsce.
0 1 0 0 0 11.06.2007Pressroom. Nowość na stronie Triumph International (Polska).Współpraca z dziennikarzami i stylistami jest jednym z najważniejszych ogniw działalności PR Triumph International (Polska). By wzajemny kontakt był jeszcze łatwiejszy, Triumph International uruchomił pressroom. Jest on adresowany do dziennikarzy i stylistów wszystkich mediów.
0 1 0 0 0 11.06.2007System zarządzania programem lojalnościowym dla Hoteli Warszawskich SyrenaFirmie Synerway zlecono wdrożenie systemu obsługi nowego programu lojalnościowego dla Hoteli Warszawskich Syrena. Program „Syrena Best Point” zaczął funkcjonować w ramach internetowego systemu rezerwacji hoteli Polonia Palace, MDM i Metropol. Klienci hoteli Syrena mogą przystąpić do programu drogą online za pośrednictwem interaktywnej strony www.syrenabestpoint.com. Po zalogowaniu otrzymują dostęp do edycji swojego profilu, aktualnych danych o stanie konta i bieżących promocji. Dzięki niej mają również możliwość wymiany zgromadzonych punktów na nagrody.
0 1 0 0 0 11.06.2007Salon FFCreation w Second LifeFFC cały czas rozwija swoją działalność w Second Life. Najpierw był klub PLAYMOBILE i oryginalna, pionierska kampania promocyjna tej marki przygotowana przez FFCreation, teraz przyszedł czas na otwarcie wirtualnego biura FFC.
0 1 0 0 0 8.06.2007Q-Query – rewolucja w raportowaniuStanusch Technologies – firma specjalizująca się w rozwiązaniach wykorzystujących sztuczną inteligencję, wprowadza na rynek nowy system do raportowania.
0 1 0 0 0 8.06.2007Zmiana siedziby agencji Core PRZ dniem 1 lipca 2007 roku, agencja public relations Core PR, zmienia adres swojej siedziby.
0 1 0 0 0 8.06.2007Nowy klient CumulusaCumulus podpisał stałą umowę na współpracę w zakresie obsługi działań public relations z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.