Tesco wydaje książkę we współpracy z Robertem Makłowiczem
  • 0
  • 1
3.12.2014

Tesco wydaje książkę we współpracy z Robertem Makłowiczem

„Smak łowi Makłowicz. Świat od przystawki do deseru” to druga książka z autorskimi przepisami krytyka kulinarnego i podróżnika Roberta Makłowicza. Dostępna jest wyłącznie w sklepach sieci Tesco, z którą współpracuje kucharz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52038 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

3 grudnia 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2014

Ryzyko utraty reputacji wśród najważniejszych zagrożeń firm – badanie Deloitte i Forbes Insights

Trzy czwarte firm na świecie jest przekonanych o swojej dobrej reputacji. Niespełna 1/5 organizacji przyznała sobie najwyższą ocenę w zakresie odpowiedniego zarządzania ryzykiem utraty dobrego imienia. Globalne badanie „2014 Global survey on reputation risk. Reputation@Risk”, przeprowadzone przez firmę doradczą Deloitte i Forbes Insights pokazuje, że na skutek utraty reputacji najbardziej cierpią przychody firmy oraz wartość marki.