0 1 3.12.2014Multi Channel Network – nowa sieć reklamowa na polskim rynkufirmy TweetNa rynku zadebiutowała sieć reklamowa Multi Channel Network. Pokieruje nią Jan Roszkiewicz.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53163 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 3.12.2014Ryzyko utraty reputacji wśród najważniejszych zagrożeń firm – badanie Deloitte i Forbes InsightsTrzy czwarte firm na świecie jest przekonanych o swojej dobrej reputacji. Niespełna 1/5 organizacji przyznała sobie najwyższą ocenę w zakresie odpowiedniego zarządzania ryzykiem utraty dobrego imienia. Globalne badanie „2014 Global survey on reputation risk. Reputation@Risk”, przeprowadzone przez firmę doradczą Deloitte i Forbes Insights pokazuje, że na skutek utraty reputacji najbardziej cierpią przychody firmy oraz wartość marki.
0 1 0 0 0 3.12.2014Biuro reklamy Gazety.pl będzie sprzedawać na wyłączność reklamy na KwejkuBiuro reklamy Gazety.pl rozpoczęło współpracę z serwisem Kwejk.pl. Od 2015 r. będzie sprzedawać tam powierzchnie reklamowe na zasadach wyłączności.
0 2 0 0 0 3.12.2014Ostatnia prosta Donalda Tuska do Brukseli – Press Service Monitoring MediówInformacja o wyborze Donalda Tuska na stanowisko prezydenta Europy zelektryzowała media. Od momentu oficjalnego ogłoszenia nominacji na temat premiera zostało opublikowanych 106,5 tys. materiałów – wynika z raportu przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 3.12.2014ZFPR protestuje przeciwko „nieuprawnionemu wykorzystywaniu własności intelektualnej agencji” przez Kompanię Piwowarską [aktualizacja]2 grudnia zarząd ZFPR jednogłośnie podjął decyzję o upublicznieniu formalnego protestu dotyczącego przetargu na wybór agencji PR, organizowanego przez Kompanię Piwowarską. Firma wymagała od agencji bezpłatnego przygotowania planu komunikacji dla marek.