Multi Channel Network – nowa sieć reklamowa na polskim rynku - Marketing przy Kawie
Multi Channel Network – nowa sieć reklamowa na polskim rynku
  • 0
  • 1
3.12.2014

Multi Channel Network – nowa sieć reklamowa na polskim rynku

Na rynku zadebiutowała sieć reklamowa Multi Channel Network. Pokieruje nią Jan Roszkiewicz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 grudnia 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2014

Ryzyko utraty reputacji wśród najważniejszych zagrożeń firm – badanie Deloitte i Forbes Insights

Trzy czwarte firm na świecie jest przekonanych o swojej dobrej reputacji. Niespełna 1/5 organizacji przyznała sobie najwyższą ocenę w zakresie odpowiedniego zarządzania ryzykiem utraty dobrego imienia. Globalne badanie „2014 Global survey on reputation risk. Reputation@Risk”, przeprowadzone przez firmę doradczą Deloitte i Forbes Insights pokazuje, że na skutek utraty reputacji najbardziej cierpią przychody firmy oraz wartość marki.