TEQUILAPolska realizuje kampanię BTL dla marki Żubr
  • 0
  • 1
11.08.2006

TEQUILAPolska realizuje kampanię BTL dla marki Żubr

„Żubr – to się należy” to hasło letniej kampanii BTL-owej marki Żubr, która prowadzona jest w wybranych częściach Polski. Głównym punktem kampanii są akcje charity, w których marka Żubr wspiera inicjatywy pożyteczne i ważne dla lokalnej społeczności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51635 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 sierpnia 2006

10 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.08.2006

Cafe News - dobre wiadomości dla polskich internautów

Z dnia na dzień Cafe News staje się coraz bogatszym systemem dostarczającym internautom profilowane wiadomości. Przynajmniej raz w miesiącu w programie pojawiają się nowe funkcjonalności i tematy. Wyjątkową ciekawostką są dodane niedawno kanały językowe, oferty turystyczne i aukcje. Okres wakacyjny sprzyja korzystaniu z tych rozwiązań. Każdy chce zakosztować słonecznych kąpieli i zamiast tracić czas na poszukiwanie informacji, po prostu dostać jak na tacy to, co go interesuje.