TEQUILAPolska i SALES LINK dla Knorra
  • 0
  • 1
27.06.2005

TEQUILAPolska i SALES LINK dla Knorra

Od 6 maja pod hasłem „Jaki jest Twój przepizz?” w sieciach hipermarketów w całej Polsce trwa akcja promocyjna dla linii produktów marki Knorr: Zestawy do Dań – nowej propozycji dań półgotowych od Unilever Polska. Za kreację akcji BTL i jej przeprowadzenie odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska, a realizacją zajmuje się SALES LINK. Celem prowadzonych działań jest wsparcie wprowadzenia na rynek nowego produktu: Knorr Pizza, Kebab i Lasagne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 czerwca 2005