0 1 26.06.2008Telewizja nowej generacji n rozpoczyna współpracę z agencją Brainfirmy TweetAgencja Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową telewizji nowej generacji n.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54934 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 25.06.2008Trzy nagrody PremiumBrand 2008 dla marki WedelW najnowszej edycji konkursu PremiumBrand marka Wedel została nagrodzona w trzech kategoriach. Wedel otrzymał tytuł „Marki Najwyższej Reputacji” w kategorii artykuły spożywcze oraz dwie nagrody specjalne dla „Najbardziej Polecanej Marki” oraz dla „Marki Najwyższego Zaufania Społecznego”.
0 1 0 0 0 25.06.2008Heureka promuje przez wiedzę BRE BankAgencja Heureka odpowiedzialna jest za stworzenie portalu wiedzowego BizSupport dla BRE Banku.
0 1 0 0 0 25.06.2008Telefon do zadań specjalnych w nowej kampanii SferiiOd pierwszego lipca rusza nowa kampania reklamowa Sferii pt. „NOMADIC - telefon stacjonarny do zadań specjalnych”. Będzie promowała ona nowy multimedialny telefon stacjonarny MAYA. Kampania potrwa do połowy sierpnia.
0 1 0 0 0 25.06.2008Słodkie Upominki dla marki Mercedes-BenzFirma Słodkie Upominki - specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych - przygotowała Puszki Prostokątne dla autoryzowanego dealera marki Mercedes-Benz - firmy Mirosław Wróbel.