TBWA dla firmy Samsung
  • 0
  • 1
25.09.2007

TBWA dla firmy Samsung

Pod hasłem „wyobraź sobie design, który…” firma Samsung Electronics rozpocznie wizerunkową kampanię reklamową prezentującą linię systemu kina domowego HT-X250. Kreacje kampanii, przygotowane przez agencję TBWA, eksponują unikalny design kina domowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

zex

17 lat temu

HT-X250

widzialem w sklepie dokladnie ten model HT-X250, kosztuje około 2000zł, na elektronice się jakos specjalnie nie znam ale jak porównywalem fukncje z innymi modelami nawet takimi troche droższymi to niczego mu nie brakuje.Troche się wyróżnia swoim wyglądem ale mi się to akurat podoba

Rozwiń komentarze

25 września 2007