„Taniej niż myślisz” – kampania porównawcza Frisco.pl (wideo)
  • 1
  • 1
25.03.2013

„Taniej niż myślisz” – kampania porównawcza Frisco.pl (wideo)

Internetowe delikatesy Frisco.pl rozpoczynają kampanię pod hasłem „Taniej niż myślisz”. Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż te, które oferuje Tesco. Elementem kampanii porównawczej jest też strona internetowa z wykazem produktów. Kampanię wspierają mailingi skierowane do klientów i działania PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 marca 2013