"Taka konferencja rze muwie WOMM" - Jak to jest z tym marketingiem szeptanym?
  • 0
  • 1
20.03.2009

„Taka konferencja rze muwie WOMM” – Jak to jest z tym marketingiem szeptanym?

27 marca w sali konferencyjnej Ośrodka Sportu i Rekreacji „Polna” odbędzie się konferencja poświęcona marketingowi szeptanemu, organizowana przez mediafun.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 marca 2009

19 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2009

Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu

Najnowsza książka Malcolma Gladwella to podróż w świat ludzi najlepszych, najwspanialszych, odnoszących największe sukcesy i najbardziej sławnych. Jacy oni są? Czym różnią się od nas - przeciętniaków? Co sprawia, że są tacy niezwykli? Gladwell daje niekonwencjonalną odpowiedź: aby poznać ich sekret, powinniśmy przyglądać się nie temu, jacy są, ale temu, skąd do nas przychodzą. Powinniśmy przyjrzeć się ich rodzinom, kulturze, miejscu pochodzenia, pokoleniu... Dzięki temu dowiemy się, co uczyniło The Beatles najsłynniejszym zespołem w dziejach, skąd się wzięli milionerzy, tacy jak Bill Gates, czy najlepsi piłkarze świata.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2009

Na Śląsku powstaje przewodnik "PR, czyli co?"

Katowicka agencja Prime PR wraz z Regionalną Izbą Gospodarczą w Katowicach oraz redakcją Polski Dziennika Zachodniego rozpoczyna projekt edukacyjny „PR, czyli co?” skierowany do przedsiębiorców. Od marca do maja 2009 roku powstanie trzyczęściowy przewodnik przygotowany w formie pytań i odpowiedzi wyjaśniający rolę i znaczenie public relations w biznesie. Pierwsza część przewodnika trafi w ręce członków Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach w poniedziałek 23 marca 2009.