Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci
  • 0
  • 1
1.02.2009

Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci

Jak zarządzający przepłacają za konsultacje
i dlaczego tak mało dostają w zamian?
• Znajdowanie odpowiednich doradców
• Schematy współpracy zarządzających z konsultantami
• Studium przypadku: konflikty na linii lider – doradca

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2009

Marketing internetowy w wyszukiwarkach

Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2009

Zarządzanie sobą. Książka o działaniu, myśleniu i odczuwaniu

Autorki dzielą się 12-letnim doświadczeniem nabytym w pracy trenerskiej i doradczej. W czasach przesiąkniętych duchem liberalizmu i indywidualizmu istnieje zapotrzebowanie na specyficzne osobiste zdolności i umiejętności oraz optymalne sposoby ich wykorzystywania. Zwiększa się osobista odpowiedzialność za wybór ścieżki życia i kariery. Coraz większe znaczenie na rynku ma świadomość własnych mocnych stron, samego siebie, swoich wartości i potrzeb.

30 stycznia 2009