Espresso - Strona 3206 z 5655 - Marketing przy Kawie

Espresso

7 kwietnia 2011

6 kwietnia 2011

  • 1
  • 1
  • 4
6.04.2011

PKO BP modernizuje swój wizerunek (wideo)

PKO Bank Polski rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej, która obejmie modernizację oznakowania zewnętrznego 1,2 tys. jego oddziałów i 1,9 tys. agencji oraz odświeżenie szaty graficznej materiałów komunikacyjnych. Pierwszy etap procesu, który ma na celu unowocześnienie oraz uspójnienie wizerunku, potrwa do końca 2011 roku. Nowe logo BP zadebiutowało w kampanii rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych z udziałem Szymona Majewskiego. Kampania ta wprowadziła też nowy slogan reklamowy: „PKO Bank Polski. Dzień Dobry” – symbolizujący „nowe otwarcie”. Bank widzi już dobre efekty swoich działań modernizacyjnych.

  • 1
  • 1
  • 0
6.04.2011

Podopieczni Fundacji Polsat w spotach „Wystarczy chcieć!” (wideo)

Na antenie Telewizji Polsat rozpoczyna się nowa odsłona kampanii „Wystarczy chcieć”, pod hasłem „Fundacja Polsat – Jesteśmy dla dzieci”. Jednym z najważniejszych zadań kampanii jest pokazanie podopiecznych Fundacji z ich marzeniami i pasjami, które na co dzień rozwijają wspólnie ze swoimi zdrowymi przyjaciółmi. Bohaterami spotów są wieloletni beneficjenci Fundacji Polsat, których historie widzowie już poznali. Dzieci wesołe i ciekawe świata, które mimo ciężkiej choroby na co dzień rozwijają swoje zainteresowania.

Poprzednie Następne