0 1 0 0 0 14.10.2010Ikropka dla EMC Instytutu MedycznegoWydawnictwo custom publishing Ikropka wygrało konkurs ogłoszony przez spółkę EMC Instytut Medyczny i będzie odpowiedzialne za wydawanie zewnętrznego magazynu lifestyle'owego „Puls EMC”.
0 1 0 0 0 13.10.2010Novem realizuje kampanię dla PlayFirma Novem wygrała przetarg na kompleksową obsługę programu partnerskiego Play. Celem jest pozyskanie przez operatora nowych klientów za pośrednictwem działań reklamowych w Internecie, rozliczanych w modelu „tylko za efekt”. Kampania rozpoczęła się w październiku i będzie prowadzona przez 12 miesięcy.
0 1 0 0 0 13.10.2010Essenzia dla SharpRozpoczęła się akcja promocyjna telewizorów firmy Sharp. Kreacją materiałów promocyjnych zajęła się agencja Essenzia.
0 1 0 0 0 13.10.2010DIC Luksusową Marką Roku 2010Diamonds International Corporation otrzymała statuetkę Luksusowa Marka Roku 2010 w kategorii Inwestycje. Wręczenie nagród odbyło 10 października podczas gali w warszawskim hotelu Intercontinental.
0 1 0 0 0 13.10.2010Nowy cennik reklamowy serwisu FacebookOd października br. obowiązuje nowy cennik reklamowy serwisu Facebook. Najważniejsze zmiany to wzrost minimalnej wartości zamówienia oraz rozbudowanie targetowania tzw. dniówek.
0 1 0 0 0 13.10.2010Gadu-Gadu otwiera API i daje 30 tysięcy złotych dla autora najciekawszej aplikacjiPołączony z komunikatorem Gadu-Gadu serwis społecznościowy GG.pl upublicznia swoje API. Dzięki temu wszyscy mogą tworzyć aplikacje, które dotrą do społeczności internetowej tego komunikatora. Od dziś w serwisie GG.pl użytkownicy mogą też tworzyć grupy i fankluby. Razem z grupami w GG.pl debiutują profile gwiazd.
0 1 0 0 2 13.10.2010 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNowe możliwości promocji w Internecie – AdHref.plFirma Traffic Media wdrożyła autorski system reklam intekstowych o nazwie AdHref. System jest interesującą alternatywą dla sieci takich jak AdKontekst czy SmartContext.
1 1 0 0 0 13.10.2010Nowy spot reklamowy Kruk SA (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna firmy Kruk. W krótkim filmie pt. „Zamknięte drzwi” największa polska firma windykacyjna pokazuje konsekwencje niespłacania długów oraz sposób na rozwiązanie problemu zaległości.
0 1 0 0 0 13.10.2010Europejski fundusz Gimv inwestuje w DataContact 12 milionów złotychGimv zainwestuje 12 milionów złotych w DataContact, jedną z pierwszych polskich spółek świadczących usługi outsourcingu centrów obsługi klienta (telemarketing). Pozyskane środki zostaną w większości wykorzystane do dalszych inwestycji – w tym na tworzenie nowych centrów telemarketingowych. Pierwszy taki oddział zostanie otwarty już w listopadzie w Stalowej Woli.
0 1 0 0 0 13.10.2010Rozpoczyna się nowa kampania marki Winiary „Zupy to nasza specjalność!”Od 12 października zaczyna się nowa kampania marki Winiary, której celem jest propagowanie zupy jako smacznego i odżywczego posiłku, od którego warto zacząć każdy obiad. W ramach kampanii marka przygotowała liczne atrakcje oraz konkursy w prasie i Internecie.