SUPERMEDIA Interactive dla Gospodarczego Banku Wielkopolskiego S.A. - Marketing przy Kawie
SUPERMEDIA Interactive dla Gospodarczego Banku Wielkopolskiego S.A.
  • 0
  • 1
4.07.2005

SUPERMEDIA Interactive dla Gospodarczego Banku Wielkopolskiego S.A.

Gospodarczy Bank Wielkopolski S.A. opublikował raport roczny za rok 2004 w nietypowej formie prezentacji multimedialnej na płycie CD. Projekt jest efektem współpracy z agencją SUPERMEDIA Interactive.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2005

Parujące reklamy

W 10 miastach Polski nad reklamami kawy Jacobs Krönung od 21 czerwca unosi się para. To zamierzony efekt wykorzystany w najnowszej kampanii reklamowej tego produktu. Integralną częścią reklam umieszczonych na billboardach jest wystająca z plakatu wielka filiżanka. To właśnie z niej unosi się para symbolizująca unikalny aromat kawy Jacobs Krönung oferowanej w naszym kraju przez Kraft Foods Polska. Tego typu rozwiązanie zastosowano w Polsce po raz pierwszy. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na „Królewski Aromat” i nowe opakowanie produktu. Kampania reklamowa Jacobs Krönung realizowana jest także w telewizji i radiu pod wspólnym hasłem: „Moc Królewskiego Aromatu”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2005

Koncertowe lato

W weekend 25/26 czerwca ruszyła w Karpaczu i Złotoryi wielka letnia trasa koncertowa Tygodnika Naj, Radia RMF FM i telewizji Polsat – Koncertowe Lato. Zabawa trwała do późnych godzin nocnych. W te wakacje odbędzie się jeszcze aż 39 koncertów przez 9 wakacyjnych weekendów w 18 najchętniej odwiedzanych przez turystów kurortach. Muzyka, porady jak dbać o zdrowie i urodę, a także zgłębianie kulinarnych sekretów – to tylko część z atrakcji letnich weekendów zapewnionych przez organizatorów. Na przebojowe weekendy zapraszają tygodnik NAJ, RMF FM i Telewizja Polsat.