„Strategia błękitnego oceanu” W. Chan Kima i Renée Mauborgne
  • 0
  • 1
18.10.2007

„Strategia błękitnego oceanu” W. Chan Kima i Renée Mauborgne

We wrześniu pojawiło się w sprzedaży nowe wydanie światowego bestsellera „Strategia błękitnego oceanu”. Autorzy, profesorowie W. Chan Kim i Renée Mauborgne z INSEAD, proponują nowe spojrzenie na współczesny biznes. Opierają się na przekonaniu, że nie należy walczyć z konkurencją, ale zbudować własny rynek, wdrażając strategię odróżniania się od innych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2007

Inteligentne opakowania (Pro-KREACJA 4/2007)

W najnowszej „Prokreacji” artykuł Adama Mrozińskiego „Co potrafią inteligentne opakowania?”. Najważniejszą cechą inteligentnych opakowań (smart packagings) jest ich zdolność do reagowania na zmiany otoczenia lub produktu, który chronią. Pokrywki do kawy i herbaty są w stanie zmianą koloru informować o nieszczelnym zamknięciu lub osiągnięciu temperatury, w jakiej produkt powinien być spożywany. Etykiety opakowań wyposażone w RFID (Radio Frequency IDentification) mogą być na też cennym nośnikiem informacji o produkcie i marce. Podobną funkcję mają inteligentne zamknięcia – korki, pokrywki i nakrętki.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2007

O reklamie zewnętrznej w Warszawie - podsumowanie dyskusji panelowej

15 października odbyła się pierwsza interdyscyplinarna dyskusja panelowa poświęcona reklamie zewnętrznej w Warszawie pod patronatem Stowarzyszenia Architektów Polskich SARP, w ramach programu towarzyszącego wystawie „Architektoniczne punkty odniesienia - Honorowa Nagroda SARP 1966-2006”. Cityboard Media, sponsor wystawy, zaprosiła do rozmowy architektów, przedstawicieli władz miasta, firm reklamy zewnętrznej i mediów oraz mieszkańców stolicy. Celem spotkania była prezentacja stanowisk wszystkich zainteresowanych stron oraz wskazanie sposobu poprawy sytuacji w mieście. Gorąca rozmowa ujawniła skrajne postawy wobec reklamy zewnętrznej w mieście i pilną potrzebę wypracowania konstruktywnych rozwiązań.