Inteligentne opakowania (Pro-KREACJA 4/2007)
  • 0
  • 1
18.10.2007

Inteligentne opakowania (Pro-KREACJA 4/2007)

W najnowszej „Prokreacji” artykuł Adama Mrozińskiego „Co potrafią inteligentne opakowania?”. Najważniejszą cechą inteligentnych opakowań (smart packagings) jest ich zdolność do reagowania na zmiany otoczenia lub produktu, który chronią. Pokrywki do kawy i herbaty są w stanie zmianą koloru informować o nieszczelnym zamknięciu lub osiągnięciu temperatury, w jakiej produkt powinien być spożywany. Etykiety opakowań wyposażone w RFID (Radio Frequency IDentification) mogą być na też cennym nośnikiem informacji o produkcie i marce. Podobną funkcję mają inteligentne zamknięcia – korki, pokrywki i nakrętki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2007

O reklamie zewnętrznej w Warszawie - podsumowanie dyskusji panelowej

15 października odbyła się pierwsza interdyscyplinarna dyskusja panelowa poświęcona reklamie zewnętrznej w Warszawie pod patronatem Stowarzyszenia Architektów Polskich SARP, w ramach programu towarzyszącego wystawie „Architektoniczne punkty odniesienia - Honorowa Nagroda SARP 1966-2006”. Cityboard Media, sponsor wystawy, zaprosiła do rozmowy architektów, przedstawicieli władz miasta, firm reklamy zewnętrznej i mediów oraz mieszkańców stolicy. Celem spotkania była prezentacja stanowisk wszystkich zainteresowanych stron oraz wskazanie sposobu poprawy sytuacji w mieście. Gorąca rozmowa ujawniła skrajne postawy wobec reklamy zewnętrznej w mieście i pilną potrzebę wypracowania konstruktywnych rozwiązań.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2007

Relacja z konferencji MMS „Reklama leków a prawo”

11 października odbyła się kolejna konferencja zorganizowana przez MMS (Medical Marketing Services), w całości poświęcona praktycznym konsekwencjom zmian w Prawie Farmaceutycznym. Jej uczestnicy – menedżerowie i pracownicy działów marketingu znanych korporacji i firm farmaceutycznych działających na polskim rynku – wraz z uznanymi autorytetami z branży, zagłębiali się w kruczki przepisów karnych i antykorupcyjnych oraz paragrafów związanych z reklamą produktów leczniczych. Poznawali również zasady prowadzenia działań promocyjnych w okresach przejściowych po wprowadzeniu zmian w PF i praktyczne wskazówki dotyczące prowadzenia efektywnych i zarazem zgodnych z prawem działań promocyjnych dla farmaceutyków.