1 1 11.09.2012Start kampanii samochodu Land Rover Discovery 4 (wideo)kampanie reklamowe Tweet10 września rozpoczęła się kampania telewizyjna promująca model Land Rover Discovery 4.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 2 0 0 0 11.09.2012Next zmienia identyfikację wizualnąAgencja interaktywna Next zmienia identyfikację wizualną. Nowy wizerunek graficzny firmy ma odzwierciedlać jej zmienione pozycjonowanie na rynku reklamowym w Polsce.
0 5 0 0 0 11.09.2012„Was ist das? Kapusta i kwas” – humorystyczna kampania Instytutu GoethegoNa początku września rozpoczęła się kampania Goethe-Institut – „Was ist das? Kapusta i kwas”, która w zabawny sposób nawiązuje do stereotypów na temat języka niemieckiego i polsko-niemieckich fraz.
0 1 0 0 0 11.09.2012Ikea Retail rozpoczyna współpracę z JWT WarsawIkea Retail zakończyła proces przetargowy, którego celem było wyłonienie agencji reklamowej dla marki w Polsce na najbliższe trzy lata. Zwycięską agencją jest JWT Warsaw, która współpracowała już z firmą na zasadach projektowych. Zakończenie przetargu zamyka proces zmian w zakresie współpracy Ikei z partnerami z obszaru reklamy i mediów.
0 1 0 0 0 11.09.2012The Wildest Night Party w Poznaniu – konkurs DesperadosaDesperados rozpoczął promocję imprezy The Wildest Night Party, która w tym roku odbędzie się w Poznaniu. Celem kampanii jest dystrybucja zaproszeń na to wydarzenie.